26 września 2017

Pamiętnik z wakacji

Cześć wszystkim :)
Dzisiaj post troszkę inny niż zazwyczaj. Postanowiłam zrobić krótkie podsumowanie moich tegorocznych wakacji, które właśnie dobiegają końca. W czwartek wracam na uczelnię i rozpoczynam nowy rok akademicki, dlatego myślę, że to dobry moment, aby powspominać :)
Zapraszam do oglądania :)

Tradycją już jest , że wraz ze znajomymi na rozpoczęcie wakacji, robimy sobie spływ kajakowy na Pilicy:


Następnym moim wakacyjnym punktem był Poznań, absolutnie przepiękne miasto <3






Zawsze byłam ciekawa tego jak wygląda Woodstock, dlatego tym razem i mnie tam nie zabrakło ! To co tam się dzieje, to istny kosmos, atmosfera jest nieziemska. Poznałam mnóstwo świetnych ludzi :) Wiem, że ten festiwal jest różnie oceniany i ma swoje plusy oraz minusy, ale na prawdę warto jest coś takiego przeżyć chociaż raz :)



Do tego w strefie Play, udało mi się spotkać Ewę z kanału Red Lipstick Monster <3
Tego dnia w jej Strefie Kreacji można było otrzymać wianek, zrobiony przez samą Ewę, bądź inną Panią z Play'a.


Kwiaty w górnym rogu to fragment wianka, którego udało mi się zdobyć, bo odstaniu dokładnie 67 minut w kolejce :) Natomiast na autograf Ewy czekałam znacznie krócej :) 

Rozpoczęłam również swoją przygodę z hybrydami , póki co pierwsze kroczki i wykonania mam już na koncie :D


Moje pierwsze mani zrobione hybrydami. Bohater głowny to lakier termiczny Neo Nail Tequila Sunrise :) 
Zdjęcie wyżej zostało zrobione na Mazurach, skąd są również następne zdjęcia..




Z jezior i rzek przeniosłam się znacznie wyżej, bowiem wylądowałam w Tatrach :)

Sarnia Skała

Czerwone Wierchy

Kąpiel w górskim strumyczku :)

Dolina Pięciu Stawów

Zawrat

To byłoby na tyle :)

A Wy jak spędziliście wakacje? :)

5 komentarzy:

  1. Świetne wakacje - i woda i góry. Ja w tym roku cały swój urlop wykorzystałam na wyjazd do Chorwacji :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Poznań na zdjęciach jak Gliwice :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja w te wakacje nie byłam nigdzie :D Więc każdego jednego wypadu zazdroszczę ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wakacje w pełnym znaczeniu tego słowa! :) Świetnie :)

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że odwiedziłaś/eś mojego bloga i dziękuję za Twoją opinię. Z miłą chęcią zajrzę również do Ciebie. :)
A jeśli spodobał Ci się moje wpisy, zachęcam do dołączenia do moich obserwatorów :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...