2 lipca 2016

Projekt paznokciowy - Wakacje z ZuZulą ; ZAPISY

Cześć wszystkim ! :)
Jestem niesamowicie podekscytowana , bo chciałam Was zaprosić do udziału w projekcie paznokciowym, którego jestem organizatorką, pt: "Wakacje z ZuZulą".  Wkrótce kończy się projekt u Elizy, więc pomyślałam aby stworzyć następny :)
Jako, że trwają wakacje pomyślałam o rzeczach, z którymi one mi się kojarzą i tak dobrałam tematy. A oto one:


A teraz parę zasad:
1. W projekcie może wziąć udział każdy, nie trzeba prowadzić bloga.
2. Projekt rozpoczyna się 11 lipca, a kończy 21 sierpnia. 
3. Aby wziąć udział należy być obserwatorem mojego bloga ( wtedy nie przegapicie żadnego wpisu :)
3. Prace wysyłamy na mój adres zakrecona.zuzula@o2.pl  do soboty włącznie. Wasze pracę będę publikować w niedzielę. W tytule maila piszemy PROJEKT, natomiast w treści link do bloga ( jeśli prowadzicie)  i swój nick . Oczywiście wysyłamy również zdjęcie waszych paznokci :)
4. Do projektu można dołączyć w każdym momencie .
5. Po opublikowaniu posta z waszymi pracami, będzie trwało głosowanie na najładniejsze według Was prace. Każdy będzie miał 2/3 głosy (w zależności ile osób będzie brało udział). Chciałabym, aby projekt ruszył przy 10 uczestnikach. 
6. Prace muszą być wykonane na potrzeby projektu.
7. Chętni zgłaszają się pod tym postem, albo na maila zakrecona.zuzula@o2.pl

Oczywiście wiem, że zapewne wiele z Was wyjeżdża na wakacje, ale mimo to zachęcam do udziału :) Jeśli ktoś pominie jakiś tydzień i nie wykona pracy, to nic się nie stanie :) Tematy nie są trudne, więc śmiało się zgaszajcie :)

Będzie mi bardzo miło, jeśli umieścicie na swoich blogach banner i go podlinkujecie :)

Terminy:
Tydzień pierwszy 11-17.07 kwiaty
Tydzień drugi 18-24.07 owoce
Tydzień trzeci 25-31.07 niebieski
Tydzień czwarty 1-07.08 słodycze
Tydzień piąty 8-14.08 tęcza
Tydzień szósty 15-24.08 plaża

To chyba tyle, czekam na Wasze zgłoszenia pod tym postem ! :)

35 komentarzy:

  1. ja bardzo chętnie wezmę udział :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety nie mam drygu do malowania pazurków :(

    OdpowiedzUsuń
  3. nie mam specjalnych zdolności do wzorków na paznokciach ale z przyjemnością obejrzę efekty innych dziewczyn :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe tematy, zgłaszam się :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Z chęcią pooglądam prace :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgłaszam się koniecznie!
    Oczywiście zamieszczam banner na: ewelaina.blogspot.com - dzięki temu na pewno nie przegapię terminów :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Rzadko kiedy zgłaszam się do jakichkolwiek projektów, za to chętnie popatrzę na prace dziewczyn ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale super, zgłaszam się! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja również za paznokcie się nie biorę bo noga jestem ;p

    OdpowiedzUsuń
  10. a ja podejmę wyzwanie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne tematy ;) będę oglądać Wasze poczynania, bo sama nie mam za wiele czasu, żeby się wziąc udział

    OdpowiedzUsuń
  12. Chętnie spróbuję, bo tematy bardzo przyjemne :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ahh projekt za projektem, rozpieszczacie ;). Chętnie spróbuję swoich sił w Twoim letnim projekcie ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. mogę dołączyć ? przyjmiecie mnie ?

    OdpowiedzUsuń
  15. świetny pomysł na projekt - super tematy :) trochę późno, ale się zgłaszam :D jutro coś zmaluję :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mogę dołączyć na resztę tygodni? Ne wiem, jak to się stało, ale wywaliło mnie z obserwacji Twojego bloga i dopiero dziś ponownie na niego trafiłam :/

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że odwiedziłaś/eś mojego bloga i dziękuję za Twoją opinię. Z miłą chęcią zajrzę również do Ciebie. :)
A jeśli spodobał Ci się moje wpisy, zachęcam do dołączenia do moich obserwatorów :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...